وحشی ها باختند....................

                                                                  وحشی ها باختند


بابا ایول......... بچه ها دمتون گرم..............خیلی حال دادین........تو روزی که عمله هائی که اسمشونو گذاشته بودن بازیکن....و چپ و راست مشت و لگد میپروندن....یه وقتائی هم گاز میگرفتن..شیر بچه های پرسپولیس توی یه بازی خوب و مردونه.....هرکاری خواستن کردن....
واقعا ماشالله....دمتون غیژ..................
یه پیشنهاد هم واسه منصورخان بینوا دارم ..اونم اینکه بجای تیم داری بالای سردر باشگاه استقلال بزنه گاوداری منصورخان......
بدنیستا نه.....................در ضمن به همه قرمزای باحال و با معرفت تبریک میگم..............به تمام حفره های بینواهم میگم...تسلیت...لطفا تا یه سال جیکتون در نیاد......خوب ...آفرین.....بخصوص این فرزاد ..نیم حفره اعظم.....که فکر کنم از یه جائیش..که از  بس سوخته ...داره دود بلند میشه.........
مخلص هرچی قرمزه.................

اندر محاسن آرایش

انسانها (بخصوص خانم ها) علاقه به زیباتر شدن محبوبیت و شهرت دارند ویکی از مهم ترین اسباب رسیدن به این اهدف آرایش است این لغت در تمامی کتاب لغات دنیا چنین معنی شده است: عملی است حیاتی برای جلوگیری از ترشیدگی که انجام آن موجب خر شدن جنس مخالف می شود....چون انسانها بخصوص قشر ضعیف مردها در مقابل زیبایی غیر قابل مقاومت هستند و من چه بسا مردانی را دیذه ام که صبح روز بعد از ازدواج از ناراحتی سر خود را به دیوار می کوبند چون در عرض یک شب (بخصوص پس از حمام ) چشمهای شهلا و آبی رنگ معشوق تبدیل به قهوه ای بد رنگ صورت سپید و نرمش تبدیل به سنگ پای سیاه موهای نرم و شکن شکن اش تبدیل به توده ای از پشم بز شده است قدر رعنای او بعلت عدم استفاده از کفش 20 سانت کاهش یافته است و از آن مژگان بلند خبری نیست واین چیزیست که به آن می گویند جادوی آرایش! و داماد تازه در آن هنگام می فهمد چه کلاه گل و گشادی سرش رفته است!
حالا چه نوع آرایشی بکنیم بهتر است؟ بعضی آرایشی را انتخاب می کنند که به صورتشان می آیدمهم نیست غلیظ باشد یا نه ولی آنها را قشنگتر نشان می دهند بعضی آرایش ها گرچه غلیظ نیستند اما جلفند وحتی زیبایی طبیعی چهره را از بین می برند که به آنها می گویند آرایش باکلاس ... و به شدت موجب جلب توجه مردان می شود ...مثلا رژلب سیاه و قهوهای خیلی سوخته می زنند که لبهایشان را به صورت تریاکی های سابقه دار در می آورد ویا از سایه های بیش از حد تیره استفاده می کنند انگار پای چششان را بادمجان کاشته اند من خودم این نوع آرایشها را نمی پسندم
مطالبی که گفته شد عموما در مورد آرایش خانمها بود ولی در این دوره زمونه پسرها حرفه ای تر از ما عمل می کنند چنان ابرویی بر می دارند که گاهی وسوسه می شوم اسم آرایشگرشان را برای خودم بپرسم
سخن در مورد آرایش زیاد است اما به علت ذیغ وقت (ذیغ را چه جوری می نویسند؟ ) به همین مقدار بسنده می کنم فعلا بای بای

دور دره شد از این سایت : pishy.persianblog.com

دختر هم دخترهای ایرانی!

در رابطه با راستای اینکه فیلیپ تروسیه فرمودند که دخترهای من با مربیگری در ایران مخالف هستند و اجازه نمیدهند من در ایران مربیگری کنم! به همین منظور:
۱-آیا دختران این آقا نیکبخت واحدی را میشناسند که چنین گستاخانه!! به علایق دختران ایران توهین میکنند؟
۲-آیا پوستر نیکبخت واحدی و محمد رضا گلزار در فرانسه وجود ندارد؟؟ و اگر دارد پس آیا چسب دماق و کش مو این دو اندازه قیافه اون ویرا نمی ارزه؟؟
۳-آیا اینها چون کله فابین بارتز و زین الدین زیدان کچل میباشد به موهای علی سامره و پاشازاده حسودی میکنند؟
۴-آیا هرگز در فرانسه یا ژاپن کسی مثل انصاریان با تعصب میباشد؟

نتیجه گیری۱:همین کارها رو میکنید که دخترهای ما نفرینتون میکنن به سنگال میبازید!!
نتیجه گیری۲:همون ژاپنی های چشم ریز به درد شما میخورن حیف هاشمی نسب نیست که چشم داره اندازه نعلبکی؟؟

به نقل از : www.footbalistha.com

ای فرزاد.....خدا شفای عاجل عنایت بفرمایدت.....

والله قرار نبود توی وبلاگ نازنینم...در مورد ...اس اس ها از نوع ارذل و اوباششون بنویسم.....ولی خوب..
قربونشون برم..مگه میزارن......ماکه سرمون تو کار خودمون و داریم تیم و آماده میکنیم واسه سوراخ سوراخ کردن اس اس ها....ولی اونا چی...یه بند {...} و شعر تلاوت میکنن...نمونش همین
 فرزاد خان......نیم حفره گرامی.........
لطفا قدم رنجه کرده و قسمت نظرات رو مطالعه بفرمائید....تا ببینید که این جماعت واقعا یه خورده کم دارن.........راستی ....تو نظر خواهی...خوب حال فرزاد خان رو گرفتم نه ؟
توضیح: لطفا نظرخواهی بی تو ای یار شبی از این باشگاه گذشتم را مطالعه بفرمائید...

بی تو ای یار شبی از این باشگاه گذشتم!!


با توجه به راستای استعفای حاجی از مدیریت تیم استقلال به عرض میرساند که ای حاجی بدون تو هرگز!! و ما چگونه بدون حضور تو به فوتبال بیاندیشیم؟؟ و اصولا چگونه بدون شنیدن صدای تو به زندگی نکبت بار خود!!ادامه دهیم؟؟ و آیا تو به احساسات این همه انسان که در انتخابات شورای شهر تهران به تو رای دادن!! فکر کردی؟؟ چرا شما مدیران با احساسات پاک جوانان ما بازی میکنید؟؟ و چرا عشق ما رو به خود مورد تمسخر قرار میدهید؟؟با توجه به این راستا و برای اینکه باشگاه مردمی استقلال دچار ریزش هواداران خود نشود پیشنهادات زیر برای کمبود حاجی ارائه میشود:
۱-مدیر جدید باشگاه باید مدتی تمرین کند تا بتواند مانند حاجی با لهجه شیرین و سلیس فارسی صحبت کنه!! اگه اینکارو نکنید دیگه دوستون نداریم!!
۲-کسی میتواند مدیر باشگاه استقلال شود که بتواند به مدت ۲۷۰ دقیقه !!! بدون هیچگونه تعلل و یکضرب!!در برنامه نود و ورزش و مردم از کمبود بودجه برای فوتبال گلایه کند!!و با نشان دادن برگه جلب خود به عادل فردوسی پور در برنامه نود دل مردم ما رو به درد بیاورد!!
۳-آیا مدیر آینده استقلال میتواند مانند حاجی ما تمام بازیکنهای استقلال را به تیمهای خارجی بفروشد به طوریکه پس از چند وقت نیمکت نشینی به تیم سابق خود دیپورت شوند؟؟و اگه نمیتونه بره جلوی حاجی بوق بنزی بزنه!!
نتیجه گیری۱:ما رو تو رو خدا برای مدیریت استقلال کاندید کنید!!
نتیجه گیری۲:مارو اذیت نکنید چون عصبانی بشه گازتون میگیره(ایضا مار کبری و مار بوا و مارمولک!!!)
نتیجه گیری۳:حاجی زودتر میرفتی تا استقلال به همه تیمها سه تا سه تا گل میزد!!

به نقل از سایت :www.footbalistha.com