زرشک


173214.jpg
سرانجام آن اتفاقى که از روز اول همکارى کریمى و حجازى پیش بینى مى شد به وقوع پیوست و این زوج ناهماهنگ به نقطه اى رسیدند که دیگر امکان همکارى وجود نداشت. روز گذشته جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و طى آن کلیه اعضا رأى به برکنارى ناصر حجازى دادند. این پیشنهادى بود که فتح الله زاده به اعضا داده بود. پیش از آغاز جلسه فوق، فیروز کریمى به صورت مفصل با فتح الله زاده صحبت کرد و از او خواست کلیه امور فنى را به خودش بسپارد و شرایط را فراهم آورد که حجازى در کادر فنى دخالت نکند. کریمى از فتح الله زاده درخواست کرد در صورت امکان حجازى از سمت خود برکنار شود. مدیرعامل استقلال که پیش از این نمى توانست اختلافات این دو را تحمل کند و با پادرمیانى مشکلات را بپوشاند، پیشنهاد کریمى را پذیرفت و در جلسه هیأت مدیره آن را مطرح کرد. نفرات حاضر در این جلسه با پیشنهاد فتح الله زاده موافقت کردند اما اعلام کردند تبعات این موضوع برعهده وى و کریمى است و در صورت ناکامى استقلال این دوباید در هیأت مدیره پاسخگو باشند. فتح الله زاده نه تنها این موضوع را پذیرفت بلکه قول قهرمانى در جام حذفى را داد. این نکته اى است که مدیرعامل آبى ها پس از جلسه با کریمى به آن رسیده است. فیروز براى اینکه به راحتى بتواند حجازى را دور بزند به مدیرعامل استقلال وعده قهرمانى در جام حذفى داد و از آنجایى که فتح الله زاده به سرمربى تیمش همه جوره اطمینان دارد، آن را در جلسه هیأت مدیره مطرح کرد. کریمى احساس مى کرد حضور حجازى باعث ایجاد جو نامناسب و دوگانگى در تیم مى شود و به همین دلیل خواستار اختیار تام شده است. فیروز کریمى یکى دو روز پیش و پس از صحبت هاى حجازى که گفته بود:«کریمى به خواسته اش توجه نکرده است.» در جمعى خصوصى به انتقاد از وى پرداخته و ناراحتى خود را اعلام کرده بود.
173157.jpg

کریمى از اینکه استقلال کامل نداشت ناراحت بود اما او حالا مى تواند خوشحال باشد چرا که دیگر حجازى در این تیم مسؤولیتى ندارد. از طرف دیگر کریمى قصد دارد رضا مهاجرى را به کادر فنى اضافه کند تا به تمام اهدافش برسد. از باشگاه استقلال اما خبر مى رسد که مسؤولان این باشگاه براى حفظ حرمت حجازى قصد ندارند برکنارى او را به صورت رسمى اعلام کنند و مى خواهند شرایطى را فراهم آورند که حجازى با پاى خودش استقلال را ترک کند. بهانه هایى نظیر مشکلات شخصى و گرفتارى هاى خانوادگى و شاید هم بیمارى همسرش دلایل مناسبى براى رفتن حجازى است. آنها از ناصرخان مى خواهند که با بیان این موارد رفتنش را توجیه کند اما آیا او موافقت خواهد کرد؟ آنچه که اما اهمیت دارد این است که حجازى دیگر نقشى در استقلال نخواهد داشت. تمام مسؤولیت ها برعهده فیروز کریمى است، این همان خواسته اى است که او در ملاقات با مدیرعامل استقلال مطرح کرد: «اگر قهرمانى جام حذفى را مى خواهید به من اختیار تام بدهید و حجازى را برکنار کنید.»
بدین ترتیب فتح الله زاده یکى دیگر از ناکامى هاى دوران مدیریتش را تجربه کرد. او که مى خواست از حجازى و کریمى زوج موفقى بسازد موفق به این کار نشد تا یک نمره منفى دیگر در کارنامه اش به ثبت برسد. رؤیاى حضور همزمان حجازى و کریمى به پایان رسید آن هم به بدترین شکل ممکن، اتفاقى که پیش بینى آن چندان دشوار نبود. خسته نباشید آقاى فتح الله زاده!

منبع: http://www.iran-varzeshi.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد