امان از این حاج فتول غب غب پولدار:)


جونم واستو بگه پریشبی که داشتم لخ لخح کنان سوار بر پرایدو ( یه پراید مشکی دارم که تو شناسنامش اسمشو نوشته Blacky ولی بچه محلا بهش میگن پرایدو...حالا خدارو چه دیدی شاید جور شد مام یکی از این پرادو ها رو گرفتیم { البته تو برنامه ۲۰۰ ساله هشتم زندگی } ) خلاصه...مشغول طی طریق بودیم که گفتیم یه سر به رادیو ورزش بزنیم .....چشمتون روز بد نبینه یهو دیدم یه لهجه آشنای غلیظ داره مطالبی بلغور میکنه که مال از ما بهترونه......حدس بزنین اون آدم کی بید؟؟؟؟

حاجی الحاجیات.....مخلوق المخلوقات....هیکل الهیکلات.....شکما الشکمات....غب غب الغبغبات....مرد میدان های سخت...شیر ژیان پایتخت......پولدارترین مدیر.....خدایگان ترانسفر بازیکن به خارجه.......ستاد عالی قدر ...مدیر مدبر.... حاج فتول غب غب ( حاجی فتح الله زاده خودمون) بودند.......هورراااااااااا

آقا جاتون خالی ...نمیدونین چه خبر بود.....این مجریه با کارشناسشون که مدام پاچه خواری حاجی رو میکردن...فرت و فرت......تلفنهام که نگو و نپرس.....فقط اونائی پخش میشد که در تعریف و تمجید حاجی بودن....
این حاجی هم که ای وای ..کلی خشوع....دیگه مونده بود بگه جان من بس کنین دارم از خوشی میترکم...

بماند که چه چیز تو چیزی بود.......
ولی نکته جالب اینکه همه از حاج فتول میخواستن که پا جلو بزاره و دوباره بشه مدیر عامل باشگاه درپیته استقلال  .

اینم بماند.......نکته باحاله باحا اینجاش بود:
حاجی در کمال خضوع گفت که:
طبق برنامه اعلام شده در عرض ۵ سال باید باشگاه استقلال به بخش خصوصی منتقل بشه  و اینکه ایشون عزمشون رو جذب فرمودن واسه ۳ سال دیگه که این ۵ سال تموم میشه تا باشگاه رو هولپی بخرن

بابا این حاج فتول چقده پولداره ها
و اینکه حاجی سایه جناب شفیعی زاده رو هم با تیر میزنه.......

ماکه به حاج فتول رای میدیم.....نمیدونین چه حالی میده وقتی اس اس از پرسپولیس ببازه ..اونوقت واسه توجیه حاج فتول بیاد رو صحنه

یه حالی میده

 

 

صمد آقا :)

سرمربی و بازیکن سایپا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش، از تیم فوتبال استقلال هم در بعد فنی و هم در بعد اخلاقی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری کار ایران( ایلنا ) علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل استقلال تهران که منجر به قهرمانی سایپا در نیم فصل لیگ برتر شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما نشان دادیم تیم بزرگی هستیم چرا که علیرغم از دست دادن یک پنالتی در نیمه اول و همچنین یک گل از حریف عقب بودن، در نهایت موفق شدیم با ارائه یک بازی سراسر تهاجمی بر حریف خود غلبه کنیم در واقع بازیکنان ما فوتبال بازی کردند و کمترین پاداش ما پیروزی بود.
بازیکن تیم سایپا در خصوص درگیری‌‏اش با محمود فکری، کاپیتان استقلال، گفت: متاسفم که اینجور برخوردها در زمین مسابقه پیش می‌‏آید، اما باید بگویم "انگشت تو چشم حریف کردن" کار "بروسلی" و "صمدآقا" است نه یک فوتبالیست ! فکری دائم به من توهین می‌‏کرد و من هیچ توهینی به این بازیکن نکردم.
وی در مورد عملکرد تیم استقلال گفت: هیچ وقت استقلال را این گونه ضعیف ندیده بودم و برتری تیم سایپا کاملا طبیعی بود.
دایی که از شعارهای برخی تماشاگران برافروخته بود ، تصریح کرد: من در زمین پاسخ شعارهای این تماشاگران را دادم و دیگر نیازی نیست در این زمینه به اظهار نظر بپردازم.
علی دایی همچنین با انتقاد شدید از بازیکنان حریف گفت: برای استقلال متاسفم که چنین بازیکنانی دارد آنها در زمین حتی به خودشان هم رحم نمی‌‏کردند و به همدیگر فحاشی می‌‏کردند.
سرمربی سایپا ادامه داد: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است و قهرمانی در نیم فصل چندان اهمیتی ندارد و سعی داریم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل قهرمان شویم.
وی در مقایسه بازی تیمش برابر پرسپولیس و استقلال گفت: بازی برابر پرسپولیس به مراتب سخت‌‏تر بود.
علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور احتمالی‌‏اش در تیم ملی تصریح کرد: صد بار گفته‌‏ام و باز هم می‌‏گویم تیم ملی برای من تمام شده است و برای آن آرزوی موفقیت دارم.