سگ و گربه ......

از تفکرات یک سگ :

هی ..... این خلایقی که من با آنها زندگی می کنم ؛ غذایم میدهند ؛ دوستم دارند ؛ خانه گرم و زیبایی به من داده اند ؛ خشک و ترم می کنند . اینها " خدا " هستند .


از تفکرات یک گربه :

هی .....این خلایقی که من با آنها زندگی می کنم ؛ غذایم میدهند ؛دوستم دارند ؛ خانه گرم و زیبایی به من داده اند ؛ خشک و ترم می کنند . " من " خدا هستم !!

" نقل از وبلاگ IRANIANGIRL "

دیگو علی مارادونا دائی ...دمت گرم...چه گلی زدی

ایول به پرسپولیسیهای غیور.......باریکلا به بچه های دلاور ارتش سرخ ......مرحبا به درایت مستر بگویچ
مرد مستحکم و مقتدر سرخپوشا.......صد باریکلا به علی مارادونای خودمون......
دوستان ....همقطاران...گرامیان:
دژ مستحکم پرسپولیس یه بار دیگه با قدرت خودش حال استقلالی هارو اساسی کرد تو قوطی دلاورمردای قرمز تونستن یه لوله آهنی داغ رو به دفعات به {...} استقلالی ها ارسال کنن و با زبون بی زبونی به اونا حالی کنن که :داداش اگه ما بخوایم و سرسوزنی عشقمون بکشه که حال شماهارو بگیریم ...به راحتی میتونیم این کاررو انجام بدیم......
خدائیش سر بازیمون با پاس حسابی حال کردم.....این حفره اعظم نشسته بود روبروی کامپیوترش و با استفاده از تکنلرژی کارت های مدرن.....بازی مارو دید میزد.....ما هم در رکابشون داشتیم کاملا فیوضات میبردیم.....
آقا آی حال کردم.....آی حال کردم.....این ممد رضای طفلی با هر ضربه پاسی ها انگار قلبش از کار وامیستاد و با هر شوت پرسپولیسی هادوباره مشغول تپیدن میشد.......ما که حسابی حال کردیم....قیافه بنده خدا بعد از گل آخر پاسی ها دیدنی بود....طفلک شده بود عینهو میت.... ( البته خدای نکرده ایشالا )خلاصه بدجوری شده بود پرسپولیسی ۲ آتیشه...ولی آخر بازی مثل بچه های گل...کز کرد یه گوشه و در حالی که بغض فراوانش می اومد....سماقی نحیف بردهانش میمکید طفل وار.....
واما....................واما از هرچه بگذریم سخن گل علی مارادونا خوشتر است
آقا عجب گلی زد.......دم مارادونای ایران گرم..........از خود دیگو هم بهتر زد..............علی جون دوست داریم....
دم عیسی هم گرم....بدجوری حال پاسی ها رو گرفت.......
خسروی برو {...شو}..... اگزوز خاور {...} شیر سماور { ... } مرتیکه نه داوری بلده...نه کارت دادن بلده...نه اخراج کردن بلده...........
به هرحال ....بهترین بازی این هفته لیگ کلی حال بهمون داد...........خدائیش من که تا حالا اینجوری از باختمون کیف نکرده بودم....... شما چی ؟؟؟

اندر احوالات استقلال....یک تیم بدون هویت یا با هویت ؟؟؟؟

جشنواره ملی فرهنگی - ورزشی آبی مثل آسمان همزمان با شصتدمین سال تاسیس باشگاه استقلال با مشارکت هواردان و با هدف تجلیل از افتخار آفرینی های تاریخی باشگاه استقلال برگزار میشود. این جشنواره با برنامه های متنوعی نظیرجشن هواردان 25 ساله ها، تورنمنت چهارجانبه با حضور تیمهای داخلی و خارجی ، مسابقه رکاب آبی و بر بلندای آبی با حضور هواداران استقلال برگزارخواهد شد. براساس این گزارش جشنواره با برگزاری جشن بزرگ تقدیرازهواداران 25 ساله، با حضور بازیکنان، کادر فنی تیم وهنرمندان و خوانندگان مطرح کشورافتتاح خواهد شد. دراین جشن که همزمان با بیست و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهد بود ، علاوه بر تقدیر از بازیکنان جوان تیم استقلال به 25 نفر از هواداران 25 ساله استقلال جوایزی اهداء خواهد شد .برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم استقلال و تیم های مطرح داخلی و خارجی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این جشنواره است . 
*************************************************
باید گفت اینکه باشگاه استقلال از کجا استقلال شد بر میگرده به سال 1357 و انقلاب اسلامی. تا قبل از انقلاب همه مردم باشگاه را با نام تاج می شناختند.تاج باشگاهی که در یک عمل ریاکارانه و متضاهرانه نام خود را بعد از انقلاب به استقلال تغییر داد هیچ وقت همکاری در کودتای 28 مرداد سال 32 را بر ضد مصدق فراموش نکرد.
این است سندی محکم از کتاب " ظهور و سقوط سلطنت پهلوی  جلد اول صفحه  182"« نقش برادران رشیدیان در کودتا این بود که دسته جات غیر نظامی و اصناف را به خیابان ها بریزند. آنها ظاهرا توانستند جمعیتی حدود 5-6 هزار نفر را راه بیاندازند.دسته ی دیگر ، ورزشکاران باشگاه تاج (استقلال فعلی) بودند که سرتیپ خسروانی ( سپهبد و رئیس تربیت بدنی شد) توانست به رهبری شعبان بی مخ آنها را به حرکت در آورد. سربازان گارد جاویدان ، که توسط ریاحی در شب 25 مرداد خلع سلاح شده بودند ، نیز به جمعیت پیوستند.
آری خیانتکارانی که در کودتای 28 مرداد بر ضد مصدق چنین عمل کرده اند حالا دم از انقلابی بودن می زنند و برای خاطر 25 امین سالگرد انقلاب پرشکوه مردمی- اسلامی جشنواره بر پا می کنند !!!!
آری خیانتکارانی که برای افتخاراتشان جشن بر پا میکنند ای کاش در جمع افتخارات خود کودتای 28 مرداد را نیز از قلم نیاندازند.
امید آنکه دولت محترم جمهوری اسلامی اجازه برپایی این جشنواره ی ننگین را هیچگاه ندهد تا باشگاه کودتاگر تاج (استقلال فعلی) بفهمد که نمی تواند از افتخارات خود فرار کند. در جایی که افتخار باشگاه شرکت در کودتای 28 مرداد است هوادار بودن این باشگاه ننگی بیش نیست....


خودم : من نظری نمیدم....اصل مطلب اینجاست  (
http://ghermezeteh3.persianblog.com/ )...برین و همش رو بخونین... بعد نظرتونو بگین......اینکه شماهائی که طرفدار استقلال هستین چی فکر میکنین ؟؟