شیر سماور....

شبیه دهن کجى است.
 در حالى که کربکندى هفته هاست به چینش ضعیف داورى در لیگ برتر معترض است و این هفته على پروین فریادش از اشتباه محرز داورى به هوا رفت، دیروز در آبادان بازى فوق العاده حساس نفت و قندى باز هم به على خسروى سپرده شد. داور اشتباه کار بازى روز جمعه پس از ۴۸ ساعت، حساس ترین بازى هفته را جایزه گرفت تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال نشان دهد که به هیچ صراطى مستقیم نیست و سر اصلاح امور ندارد. اگر داستان به همین یک مورد خلاصه مى شد، شاید قبول مى کردیم که دست کمیته داوران در انتخاب داوران بسته بوده یا خسروى به طور اتفاقى در عرض ۴۸ ساعت براى قضاوت حساس ترین بازیهاى ایران مأمور شده است.
اما وقتى به بازى راه آهن و پیام ارتباطات نگاه مى کنیم و مى بینیم که این بازى را هم ایرج نظرى سوت مى زند که او هم ۴۸ ساعت قبل بازى سایپا با شموشک را سوت زده است مى توانیم بگوییم اوضاع خیلى روبه راه است!
از دو حال خارج نیست؛ یا فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اش تمرکز خود را از دست داده اند و اصولاً متوجه نیستند که چه تصمیمى مى گیرند و چه اتفاقى مى افتد، یا اینکه بنا را بر این گذاشته اند بر اینکه در مخالفت با عقلانیت قیام کنند و عدالت را به چالش بکشند!
در حالى که محسن ترکى روز پنجشنبه قضاوت کرده بود و با ۲۴ ساعت استراحت انتخاب بهترى براى دیدارهاى دیروز بود او را کنار مى گذارند. چرا؟ داورى که استقلال _ ملوان را سوت زده است توان قضاوت دیدار راه آهن _ پیام ارتباطات را ندارد؟
آقاى رفیعى کجاست؟ داورى که هفته قبل به عنوان بهترین داور لیگ انتخاب شد تا ثابت شود که حرف هاى کربکندى نتیجه عکس مى دهد و اعتراض هاى او به سخره گرفته مى شود. در بازیهاى پنجشنبه و جمعه لیگ هیچ قضاوتى به او داده نشد و دیروز هم خبرى از او نبود. بالاخره چه کسى دارد اشتباه مى کند؟ هر چه سعى مى کنیم تصور کنیم که مشکلات داورى ما طبیعى است و اشکالات فراتر از توان و خواست تصمیم گیرندگان فدراسیون اتفاق مى افتد نمى شود. نمى گذارند. تازه از یاد نبرید که على خسروى همان داورى است که به دلایلى که گفتنش دردسرساز است، در ماه  هاى ابتدایى لیگ اجازه سوت زدن نداشت و به عنوان کمک داور پرچم مى زد. حالا چه شده است که او برمى گردد و دو بازى حساس لیگ را در عرض ۴۸ ساعت سوت مى زند، آن هم بازى سرنوشت سازى مثل نفت _ قندى را که استرسى در حد مهمترین بازیهاى لیگ برتر دارد؟ آیا فصل گذشته و بازیهاى پلى آف و حرف و حدیث هایى را که به وجود آورد فراموش کرده ایم؟ در شهر چه خبر است؟

http://www.iran-varzeshi.com/1384/840212/html/world4.htm#s74388

اس اس ...سوراخ

استقلال زیرمون له شد...........



۶ تائی هاش



اس اس یادت نره