امان از پست زورکی

 

بابا آخه این چه رسمیه که زورزورکی میخواین این یارو قلعه نوئی رو بچپونین تو استقلال؟؟؟؟حالا گیرم که این یارو ه نشست رو نیمکتتون..بعدش چی؟ آخه این همه مشکل و گردنکشی رو که با یه نفر که از روی شانس و قضا و قدر رسیده به یه اسم و رسمی حل نمیشه که...میگین نه....اینا رو بخونین:

جهانگیر کوثرى
به وجود آمدن پست هایى مانند رییس سازمان فوتبال در کشور ما به خاطر این است که ما تعریف درستى از مدیریت باشگاه ها نداریم. به همین خاطر هر پست و سمتى خود به خود در فوتبال ما به وجود مى آید. محبوبیت و مشروعیت برخى بازیکنان در افکار عمومى باعث مى شود تا مدیرانى که خود این شرایط را ندارند از چنین افرادى استفاده ابزارى کنند و به وسیله آنها تیم و باشگاه خود را اداره کنند. در شأن و منزلت فوتبال ما نیست که به بالاترین شخص فنى تیم ملى چنین پست هایى بدهیم.این القاب شأن فوتبال ما را پایین مى آورد. مسؤولان فوتبال باید روى چنین مسائلى حساسیت نشان دهند. ما در فوتبال آسیا صاحب اعتبار هستیم، نباید مسائلى که در هیچ کجاى دنیا وجود ندارد به این شکل در فوتبال ما به وجود آید. این مسائل منزلت و معرفت علمى فوتبال ما را از بین مى برد. نباید اجازه دهند که مربى تیم ملى وارد چنین بازیهایى شود. ما در جامعه فوتبالمان اینقدر کمبود کارشناس و نیرو داریم که مجبور باشیم از یک نفر در چند پست استفاده کنیم. این موضوع نشان از عدم برنامه ریزى و شناخت ما از شأن تیم ملى است. در فدراسیون ما مدیران بزرگى بر سر کار هستند و نباید اجازه دهند چنین اتفاقاتى در فوتبال ما ریشه بگیرد و باب شود. نباید مربیان تیم ملى وارد بازیهاى حاشیه اى شوند.
چرا سرمربى تیم ملى با اسم مشاور رییس سازمان فوتبال یا سرپرست در یک تیم باید مشغول کار باشد؟ این نشان مى دهد که مدیران باشگاه در حد و اندازه هاى این مربیان نیستند و آنها تن به هر پیشنهادى مى دهند، تن به هر بازى پشت پرده اى مى دهند.
در باشگاه هاى لیگ برترى قاطعیت و صراحت وجود ندارد که باید از نام ها براى عوام فریبى استفاده شود. آنها با این حرکات به شعور مردم توهین مى کنند. این القاب ضعف مدیران باشگاهى ما را نشان مى دهد. آنها به دانش مدیریتى فوتبال مسلح نیستند و مى خواهند با این کار ضعف خود را بپوشانند.
*************************************
ابتکاروخلاقیتى دیگر در فوتبال ما
تغییرقانون براى نیمکت نشینى قلعه نویى !
ایران ورزشى- تا به امروز تمامى تلاش باشگاه استقلال براى نشاندن امیر قلعه نویى سرمربى تیم ملى روى نیمکت تیم استقلال به بن بست خورده است. جلسات دیروز مدیران استقلال و سرپرست و دبیر فدراسیون منجر به صدور حکم قلعه نویى به عنوان رییس سازمان فوتبال باشگاه استقلال ماحصل تلاش، ابتکار و خلاقیت آقایان بود!
سید احمد رسولى نژاد نایب رییس باشگاه استقلال با اشاره به جلسه پریشب گفت: قرار شد سازمان تیم هاى فوتبال باشگاه طبق پیشنهاد قلعه نویى طرح خود را براى بررسى به هیأت مدیره باشگاه بفرستد و محورهاى مختلف در این طرح دیده شود.
عضو هیأت مدیره استقلال اضافه مى کند: قرار شد این جلسات ادامه پیدا کند. ۲ طرف بر یک مسأله اتفاق نظر داشتیم، هم حضور قدرتمند تیم ملى فوتبال در جام ملت ها و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لذا ظرف ۴-۳ روز آینده مجدداً جلسه اى دیگر خواهیم داشت تا بتوانیم به یک راهکار مناسب برسیم.خبرگزارى فوتبال ایران خبر از رأى گیرى اعضاى هیأت مدیره درباره سمت جدید سرمربى تیم ملى داده و مى نویسد: هیأت مدیره استقلال یکشنبه شب درخصوص وضعیت نهایى قلعه نویى تشکیل جلسه داد و در نهایت از جمع ۵ عضو هیأت مدیره ۴ نفر به حضور قلعه نویى به عنوان رییس سازمان فوتبال رأى مثبت دادند و در این بین تنها رسولى نژاد مخالف این سمت بوده و همچنان به دنبال این بوده که قلعه نویى روى نیمکت استقلال بنشیند. تا به این جاى کار و به دنبال این سمت و تغییرات ظاهرى هیچ تغییرى در روى نیمکت استقلال ملاحظه نخواهد شد و براساس شنیده هاى ما قلعه نویى مثل ۹ هفته گذشته، همچنان استقلال را از روى سکوها تماشا خواهد کرد یا براساس تماس تلفنى مرفاوى را هدایت خواهد کرد، به عبارتى بهتر رییس سازمان فوتبال استقلال فردا در شیراز و در هفته هاى بعد به حکم قانون اجازه نیمکت نشینى را ندارد، مگر اینکه کمیته مسابقات بخواهد در آیین نامه مسابقات تغییر ایجاد کند تا از این پس مدیران سازمان فوتبال باشگاه ها بتوانند به راحتى نیمکت نشین شوند، چرا که پیش از این خداداد عزیزى و باشگاه ابومسلم به دنبال صدور چنین مجوزى بودند و تا هفته دهم ره به جایى نبردند اما شاید شرایط از این به بعد تفاوت کند!یکى از کارشناسان و دست اندرکاران مسائل حقوقى در این باره مى گوید: چنین پستى (رییس سازمان فوتبال) در هیچ کجاى دنیا سابقه ندارد. در پیشرفته ترین کشورهاى اروپایى پست مدیر فنى در باشگاه ها وجود دارد که براساس دیدگاه سرمربى تیم اقدام به خرید بازیکن و ... مى کند. مدیر فنى منهاى ارنج و نیمکت نشینى در سایر موارد مى تواند اعمال نظر کند و در مورد برنامه ریزى براى تیم هاى پایه معمولاً یک گروه تمام وقت با طرح و برنامه هاى کلان از رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کار را پیگیرى مى کنند. آیا باشگاه هاى ما امکانات و سرمربى تیم ملى وقت و توان چنین برنامه ریزى را دارد. یکى از پیشکسوتان باشگاه استقلال که دوست ندارد نامى از او برده شود مى گوید: این عیب و ضعف مدیریت فوتبال ما است که یک نفر باید براى تیم ملى یک کشور و یکى از ۲ باشگاه معتبر آن همزمان ریاست و برنامه ریزى کند.
قلعه نویى به هیچ وجه دوست ندارد نیمکت تیم ملى را از دست بدهد، چرا که خیلى زودتر و فقط براساس شرایط بحرانى و در یک حالت بلاتکلیفى فوتبال به این سمت رسیده و مى خواهد کارنامه خود را پربارتر از اینها کند. از سوى دیگر ضعف استقلال در حال حاضر روى نیمکت خلاصه مى شود، جایى که به علت حجب و حیاى مرفاوى و عدم اقتدارش در برخورد با مسائل نیاز به یک شارژ روحى و روانى دارد.
بازیکنان استقلال با دیدگاه و تفکرات قلعه  نویى بسته شده و لذا آنها از او حرف شنوى بیشترى دارند و حالا که فدراسیون به علت عدم ثبات مدیریت ول کن او نیست، استقلال باید خرج خود را جدا کرده و هر چه سریع تر نسبت به تقویت کادر فنى اقدام کند، مگر اینکه قلعه نویى با تصویب قانون جدید و من درآوردى روى نیمکت بنشیند!



بازم مویوم ....

سلامی چو بوی خوشی که پس از سوراخ شدن اس اس توسط ارتش سرخ در هوا پراکنده بید

کماکان پرسپولیس سرور همه کیسه حمومی هاست و خدارو شکر که این آفتابه های سوراخ سوراخ دارن زیر چتر سرخ روز رو به شب میرسونن.

به امید حق بازم مطالب دشمن شکن و کیسه حمومی شاکی کن رو اینجا مینویسم.

و لعنت الله فی ممدکیسه حمومی و حاج فتول غب غب و اذنابهم

 

...