امپراطور به قلعه سرخ بازگشت

قرار بود، هواپیمای حامل "افشین قطبی" ساعت 1:30 بامداد بنشیند اما، تابلوی اطلاعات پرواز 2:15 را نشان می‌داد. معطل شدیم اما سرانجام نشست، در کمال تعجب. سر وقت! 15 دقیقه هم از باند تا سالن داخلی طول کشید. مصطفوی و هدایتی به استقبال قطبی رفتند. به خبرنگاران اجازه ورود به سالن داخلی را ندادند. فقط عکاس و تصویربردار خبرنگاران صدا و سیما حق ورود داشتند. قطبی آمد. با همان لبخند همیشگی و صورتی برنزه‌تر.

به گزارش ایسنا؛ حدود 20 دقیقه سالن داخلی شلوغ بود. "قطبی" داشت با خبرنگار صدا و سیما صحبت می‌کرد. مصطفوی و هدایتی به فاصله 20 متری مردم و مردم به فاصله 15 سانتی‌متری قطبی ایستاده بودند. گذشت. مسوول روابط عمومی پرسپولیس گفت: قطبی بیرون می‌آیند و شما تنها می‌توانید چند سوال کوتاه از وی بپرسید. قطبی گوشه‌ای ایستاد و به سوالات دختران و پسران جوان زیادی که او را احاطه کرده بودند با حوصله پاسخ می‌داد. در لابلای حرف‌هایش گفت، خوشحالم که دوباره به پرسپولیس برگشته‌ام.

تند راه می‌رفت و عکاس‌ها عکس می‌انداختند. با عکاس‌ها شوخی می‌کرد و یکی‌یکی در طی راه‌رفتنش با خبرنگاران حال و احوال می‌کرد. جواب احساسات مردم را می‌داد و حتی دوربین یکی از عکاس‌ها را گرفت و عکاسی می‌کرد. خنده از لبش نمی‌افتاد.

عکاس جوانی با تی‌شرت قرمز از قطبی عکس می‌گرفت. قطبی او را دید و گفت: تی‌شرت قشنگی پوشیده‌ای!

مردم به قطبی خوش‌آمد می‌گفتند و به همه احساسات پاسخ می‌داد. تند تند راه می‌رفت و مسوولان باشگاه می‌خواستند او را به سرعت برق سوار ماشین کنند.

سوار ماشین سمند شد. شیشه‌اش پایین بود. دو عکاس سرشان را داخل کردند وشروع به عکاسی. قطبی شیشه را بالا کشید؛ دستی تکان داد، لبخندی زد؛ ماشین راه افتاد و "قطبی" از دیدمان محو شد. دستی دیگر از عقب ماشین تکان خورد و تمام. قطبی آمد. سر وقت! به سوالات پاسخ گفت و رفت.