چند درس زندگی

هرگز لبخند را ترک نکن .حتی وقتی ناراحتی چون هر کسی امکان دارد عاشق لبخند تو شود.

دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند.

تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی.

یه سری هم به کشتی بزنیم.....

 



لنگ انداختن:
حرمت لنگ: لنگ یا نطعی در زورخانه جایگزین پیش بند چرمین کاوه آهنگر است و حرمت ویژه دارد. بعضی اوقات که کشتی گرفتن دو نفر حریف گره می خورد
, یکی از اکابر قوم برای  پایان دادن به کشتی لنگی را به وسط دو حریف پرتاب می کند و بعضی اوقات این عمل برای حفظ احترام و حیثیت یکیک از طرفین کشتی صورت می گیرد. طرفین کشتی موظفند به محض انداختن لنگ یکدیگر را رها کنند و می کنند و این عمل را حرمت لنگ می گویند و چون برخی از اوقات لنگ انداختن با مواضعه قبلی صورت می گیرد در خارج از زورخانه هم اگر کسی در کاری واماند و تسلیم شد می گویند لنگ انداخت.

 مریزاد: دست مریزاد: این جمله در مقام دعا و تمناست  ولی در مقام تنگنا و ناچاری علامت تسلیم و رضاست به این معنی که اگر در بین کشتی یکی از طرفین طوری مغلوب شد و در تنگنا افتاد که خطری برای خود تصور کرد به طرف دیگر دست مریزاد می گوید و طرف چیره شده او را رها می کند این اصطلاح خارج از زورخانه هم در تداول عام و در موارد متعدد مورد استعمال دارد.
www.zoorkhane.com

مژده مژده مژده !

علی دایی رسماً به پرسپولیس پیوست . کریم باقری نیز به مدت یکسال دیگر قراردادش را تمدید کرد . پیش از این مهرداد میناوند ، علی رضا امامی فر ، حامد کاویانپور و جواد کاظمیان به عضویت پرسپولیس در آمده بودند . به این جمع ، یحیی گل محمدی ، پیروانی و دیگر بازیکنان اضافه کنید و پرسپولیس رویایی فصل آتی لیگ برتر را تصور کنید ! ... به امید سربلندی پرسپولیس زلزله!ا

www.ghermezeteh.com

سپاهان اصفهان 3 استقلال تهران 2

استقلال تهران و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که باز هم ( تکرار می کنم باز هم ! ) استقلال با سه گل مغلوب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شد ! به هر حال آدم بادکنک تو دست بگیره و تو خیابون بدو ه ، ولی 5 بار پشت سر هم و اون هم با با سه گل ، از یه تیم شهرستانی نبازه !!! ... معلوم نیست این استقلالیا این ننگ رو چه جوری میخوان پاک کنن ؟!!

www.ghermezeteh.com

 

بعد کلی وقت .... دوباره سلام

عشـــــــــق،
بـــــــــــردبـار است
عشـــق مهربان اســــت
در آتــش حســــد نمی سوزد
کـبــر نــــــدارد، غـــــــرور ندارد
اطـــوار نـاپـــســـنــدیـده نـــــــدارد
نـــفـــع خــویش را خـــواهـــان نیست،
خـشـم نـمی گـیرید،ســوء ظـــن نـــدارد،
از نـاراســتــی شــاد نـــمیشــود ، اما
بـا راسـتـی بــه شـعـف مــــی آید۰
در هـمـه چــــیز صـبـر می کـنـد،
هـمـه را بـاور مــــــی کـــــنـد
هـمـواره امـــیدوار اســـت،
و هــمـــــــــــواره،
بـــردبــــــــــار.



از سایت گندم زار