شرایط داره جالب میشه

پرویز سروری از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کناره‌‏گیری کرد

 

حمایت قاطع هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران از محمد حسن انصاری‌‏فرد، به استعفای یکی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منجر شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری کار ایران(ایلنا) به دنبال استعفای محمد حسن انصاری فرد، از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس و حمایت هواداران این باشگاه از وی، جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای بررسی این استفعا و همچنین انتخاب مدیر عامل جدید کعه قرار بود شب گذشته برگزار شود، لغوشد.
به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس بر همین اساس " پرویز سروری" یکی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که شرایط را این گونه دیده است ، امروز از سمت خود کناره گیری کرد.
این در حالی است که"محمد حسن انصاری فرد" دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی 90 به صورت ضمنی استعفای خود را اجباری اعلام کرد.

بوی ناخوش سیاسی کاری

انصاری فرد رفت.

لعنت به این فوتبال سیاسی.من نمیدونم چرا یه سری آدمهائی که هر و از بر فوتبال تشخیص نمیدن باید بیان و توی هیات مدیره تیمی مثل پرسپولیس جا بگیرن اونوقت آدمی مثل انصاری فرد که ۱۷ ماه با جون دل و خون دل و بی سروصدا واسه پرسپولیس زحمت کشید و حاشیه ها رو ازش دور کرد و حالا داره کاراش ثمره میده ...مجبور بشه از سمت خودش استعفا بده . واقعا برای این فوتبال و مسئولینش متاسف ام.اگه سیاست گذاشتن ادمه تو جاهای غلط درست بود..این بابا .. بهمنی رو با چاقو نمیردن که حسابی آش و لاش بشه.

متن استعفا نامه حاج حسن انصاری فرد:

بسمه تعالی

ریاست محترم هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

جناب آقای دکتر علی سعیدلو

با سلام واحترام

بدون مقدمه وبعداز گذشت هفده ماه از فعالیت اینجانب به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس امروز هشتم اردیبهشت ماه برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند، زمانی که می بایست بنا به دلایل مختلف که هیچ کدام آنها ریشه در عملکرد بنده واعضاء محترم هیأت مدیره ندارد این امانت را به دوراز هرگونه هیاهو وبخاطر مصالح جامعه وبرای حفظ آرامش پرسپولیس تحویل داده تا این تیم پرطرفدار در آستانه بازی نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور بیش از این متضرر نشود.

بعداز هفده ماه تلاش عاشقانه و شبانه روزی وبه حکم تقدیر الهی وبا آرزوی سربلندی وموفقیت تیم محبوبم ، پرسپولیس را به خدا و هواداران می سپارم .

ضمن سپاس از رئیس جمهور محترم، قدردانی از حمایتهای ریاست محترم سازمان تربیت بدنی وهمدلی وانسجام به یاد ماندنی اعضاء هیأت مدیره وباتشکر خالصانه از رسانه های گروهی و همه اعضاء خانواده بزرگ پرسپولیس که طی این مدت بنده را در این مسئولیت خطیر همیاری وهمراهی کردند بدینوسیله کناره گیری خودرا قبل از شروع فعالیت هیأت مدیره جدید ودر شرایطی که باشگاه پرسپولیس نسبت به هفده ماه گذشته متحول شده و دوران گذر از بحران را طی کرده است اعلام داشته وبا هواداران عزیز، پیشکسوتان، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال و کارکنان باشگاه پرسپولیس نیز خداحافظی می کنم، به امید آنکه اگر به هر دلیل آنها را با تصمیمات خود رنجانده ام بنده را به بزرگی خود بخشیده وهیچگاه ما را از دعای خیر خود محروم نساخته وهمچون گذشته با حمایتهای بی دریغ خود مانع از تضعیف محبوب ترین وپر طرفدارترین تیم فوتبال آسیا در طوفان حوادث شوند .

التماس دعا
فرزند کوچک خانواده بزرگ پرسپولیس

محمد حسن انصاری فرد

اظهار تاسف کاربران فارس از استعفای انصاری‌فرد :

* برای این فوتبال متاسفم که یک خدمتگذار بی‌ریا و صادق و محبوب و کاردان را به راحتی از دست داد.

* بسیار ناراحت کننده و آزار دهنده است.

* واقعا ناراحتم

* یک کاری بکنید. سری به طومار هواداران در سایت http://www.ghermezeteh.com
بزنید.

* متاسفم!!!!!!!

* واقعا از استعفای فردی مانند آقای انصاری فرد متاسفم. آقای علی آبادی مسئول این استعفا هستند و باید پاسخگو باشند

* واقعا جای تاسف دارد که مدیرعاملی که 17 ماه بدون وقفه برای این باشگاه تلاش کرده و سرمنشا کارهای بزرگی در این باشگاه بوده، قربانی پست طلبی کسانی شود که کارنامه کاریشون روشن است. واقعا از این حادثه ناراحتم. به آقای انصاری فرد دوست داشتنی هم برای تمام تلاششون برای پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم.

* از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم. زحمات زیادی برای این تیم با دست خالی کشیدند.آوردن بایرن مونیخ به تهران و آری هان و دنیزلی کار کمی نبود. کاش دوباره و با امکانات بیشتر انتخاب شوند.

* اینجانب یکی از طرفداران تیم پرسپولیس هستم و از اینکه شما (مدیرعامل مستعفی) را به عنوان مسئول دلسوزی برای این تیم می‌دیدم، بسیار خوشحال بودم؛ ولی از استعفای شما خیلی ناراحت شدم. هر جا هستید، انشاالله موفق باشید.

* واقعا حیف

* این بدترین خبر ممکن برای تمامی طرفداران واقعی پرسپولیس بود.

* انصاری فر برای پرسپولیس زحمت زیادی کشید. ما هواداران از او ممنونیم. امیدوارم پرسپولیس مثل استقلال دچار مسائل سیاسی نشود.

* خواهش می کنم درج کنید، به عنوان یک ایرانی و یک ورزشدوست این واقعه را به تمام اهالی ورزش و هواداران پرسپولیس تسلیت عرض می‌کنم. واقعه ای که بغضم را ترکانده است. همین

* تنها مدیر عامل ورزشی و لایق چند سال اخیر پرسپولیس که با انواع و اقسام مشکلات حاصل از مدیران و افراد نالایق قبلی، روبرو بود و تا حد بسیار زیادی موفق به حل مشکلات شده بود، باید اینگونه و به دلایل کاملا سیاسی در شرایطی که پرسپولیس در آستانه دیدار حساس جام حذفی بیش از هر چیز به آرامش نیاز داشت، از تیم کنار برود. واقعا دست مریزاد بر مسئولان ورزش کشور. در ضمن، ضعف فوتبال ما و دلایل شکست‌های پیاپی در عرصه‌های مختلف ملی و باشگاهی نیازی به تشکیل کمیته های آن چنانی با افراد آن چنانی جهت بررسی و تشخیص دلایل ناکامی ندارد. به قول معروف، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

برای بیان نظر و مخالفت در این مورد و حمایت از حاج حسن انصاری فرد و شاید بازگشتش طومار قرمزته رو امضا کنین:http://ghermezeteh.com/sorkhnevesht/?page_id=67