مصطفوی:مردم بدانند که با پرسپولیس بدرفتاری می‌شود

خبرگزاری فوتبال ایران – پرسپولیس در انزلی تا آستانه شکست دادن ملوان پیش رفت ولی یک پنالتی بحث‌برانگیز باعث شد تا میزبان در نهایت بازی باخته را با تساوی عوض کند.بعد از این بازی افشین قطبی و اکثر بازیکنان پرسپولیس نسبت به قضاوت محسن قهرمانی اعتراض داشتند و داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه هم از تصمیمی که داور گرفت به شدت عصبانی است.مصطفوی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، با اشاره به این موضوع می‌گوید: «من نه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم، نه سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را دارم، هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمم و عضو کمیته فنی AFC هم نبودم اما با صراحت می‌گویم که قهرمانی در گرفتن آن پنالتی اشتباه کرد تا نتیجه مسابقه عوض شود. یک تیم برای هر مسابقه از تدارکات گرفته تا تمامی بازیکنان کادر فنی صد ساعت زحمت می‌کشد تا به هدفش برسد ولی داور مسابقه تمامی زحمات ما را به هدر داد تا با یک تصمیم اشتباه بازی برده را با تساوی عوض کنیم.»
مدیرعامل پرسپولیس ادامه می‌دهد: «وقتی به تهران برمی‌گشتیم دقایقی با قطبی حرف زدم و او گفت که اشتباه داور خستگی این بازی را از روی دوشش برنداشت و این حرف‌ها واقعاً برایم ناراحت‌کننده بود. پژمان نوری هم قسم خورد که کوچک‌ترین برخوردی با بازیکن حریف نداشته و داور بی‌جهت پنالتی گرفته است. مردم و هواداران پرسپولیس بدانند که با این تیم بدرفتاری می‌کنند و اگر اعتراض هم کنیم به جایی نمی‌رسد.»
مصطفوی می‌گوید: «چند نفر به من گفتند که به کمیته داوران به نشانه اعتراض نامه بنویسم ولی به جز مصرف شدن کاغذ و قلم هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد و نتیجه بازی هم عوض نمی‌شود. من برای آقای عنایت که انسان بسیار سالمی است احترام ویژه‌ای قائل هستم ولی از کمیته داوران این خواهش را دارم که برای این بازی‌های حساس انتخاب درستی داشته باشند و قضاوت را به دست کسانی بدهند که سابقه روشنی دارند و باتجربه هستند.»
مدیرعامل پرسپولیس تأکید می‌کند: «موفقیت در تست‌های داوری به هیچ عنوان مهم نیست و عملکرد موفق یک داور به قضاوت بدون اشتباه او برمی‌گردد. به نظر من قهرمانی حتی جاگیری در زمین مسابقه را هم بلد نبود و در چند صحنه هم دیدید که توپ به او برخورد کرد. اگر حتی یکی از کارشناسان داوری بگوید که تصمیم قهرمانی در گرفتن پنالتی درست بود من هیچ حرفی ندارم ولی مطمئن هستم که او اشتباه کرد و 2 امتیاز از ما گرفت.»
مصطفوی در خصوص این بازی می‌گوید: «از لحاظ فنی تیم ما نسبت به ملوان برتر بود و اگر موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد بیشتر از 4 بار دروازه حریف را باز می‌کردیم. متأسفانه در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که اگر گل نزنی خیلی راحت گل می‌خوری و در نهایت ما بابت از دست دادن فرصت‌های گلزنی ضرر کردیم.»
مدیرعامل پرسپولیس در پایان در خصوص سفر افشین قطبی به دوبی که باز هم حساسیت و حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است می‌گوید: «تمامی مسافرت‌ها در قراردادی که با او بستیم به عنوان یکی از بندها قید شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. او با هماهنگی باشگاه یک روز به دوبی رفته و فردا هم در تمرینات حاضر خواهد شد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد