اندر احوالات استقلال....یک تیم بدون هویت یا با هویت ؟؟؟؟

جشنواره ملی فرهنگی - ورزشی آبی مثل آسمان همزمان با شصتدمین سال تاسیس باشگاه استقلال با مشارکت هواردان و با هدف تجلیل از افتخار آفرینی های تاریخی باشگاه استقلال برگزار میشود. این جشنواره با برنامه های متنوعی نظیرجشن هواردان 25 ساله ها، تورنمنت چهارجانبه با حضور تیمهای داخلی و خارجی ، مسابقه رکاب آبی و بر بلندای آبی با حضور هواداران استقلال برگزارخواهد شد. براساس این گزارش جشنواره با برگزاری جشن بزرگ تقدیرازهواداران 25 ساله، با حضور بازیکنان، کادر فنی تیم وهنرمندان و خوانندگان مطرح کشورافتتاح خواهد شد. دراین جشن که همزمان با بیست و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهد بود ، علاوه بر تقدیر از بازیکنان جوان تیم استقلال به 25 نفر از هواداران 25 ساله استقلال جوایزی اهداء خواهد شد .برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم استقلال و تیم های مطرح داخلی و خارجی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این جشنواره است . 
*************************************************
باید گفت اینکه باشگاه استقلال از کجا استقلال شد بر میگرده به سال 1357 و انقلاب اسلامی. تا قبل از انقلاب همه مردم باشگاه را با نام تاج می شناختند.تاج باشگاهی که در یک عمل ریاکارانه و متضاهرانه نام خود را بعد از انقلاب به استقلال تغییر داد هیچ وقت همکاری در کودتای 28 مرداد سال 32 را بر ضد مصدق فراموش نکرد.
این است سندی محکم از کتاب " ظهور و سقوط سلطنت پهلوی  جلد اول صفحه  182"« نقش برادران رشیدیان در کودتا این بود که دسته جات غیر نظامی و اصناف را به خیابان ها بریزند. آنها ظاهرا توانستند جمعیتی حدود 5-6 هزار نفر را راه بیاندازند.دسته ی دیگر ، ورزشکاران باشگاه تاج (استقلال فعلی) بودند که سرتیپ خسروانی ( سپهبد و رئیس تربیت بدنی شد) توانست به رهبری شعبان بی مخ آنها را به حرکت در آورد. سربازان گارد جاویدان ، که توسط ریاحی در شب 25 مرداد خلع سلاح شده بودند ، نیز به جمعیت پیوستند.
آری خیانتکارانی که در کودتای 28 مرداد بر ضد مصدق چنین عمل کرده اند حالا دم از انقلابی بودن می زنند و برای خاطر 25 امین سالگرد انقلاب پرشکوه مردمی- اسلامی جشنواره بر پا می کنند !!!!
آری خیانتکارانی که برای افتخاراتشان جشن بر پا میکنند ای کاش در جمع افتخارات خود کودتای 28 مرداد را نیز از قلم نیاندازند.
امید آنکه دولت محترم جمهوری اسلامی اجازه برپایی این جشنواره ی ننگین را هیچگاه ندهد تا باشگاه کودتاگر تاج (استقلال فعلی) بفهمد که نمی تواند از افتخارات خود فرار کند. در جایی که افتخار باشگاه شرکت در کودتای 28 مرداد است هوادار بودن این باشگاه ننگی بیش نیست....


خودم : من نظری نمیدم....اصل مطلب اینجاست  (
http://ghermezeteh3.persianblog.com/ )...برین و همش رو بخونین... بعد نظرتونو بگین......اینکه شماهائی که طرفدار استقلال هستین چی فکر میکنین ؟؟
 

نظرات 3 + ارسال نظر
پدرام شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:06 ق.ظ http://computer4all.persianblog.com

سام علیک - خوب دیگه این رسم روزگاری - حالا بازم بگید استقلال خوبه -اه اه اه

عارف شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:42 ب.ظ http://fouladfc.persianblog.com

سلام
وبلاگ باحالی داری به وبلاگ ماهم سربزن ونظرت رو بده
با تبادل لینک موافقی
یه بخش جدید درست کردم تحلیل بازیهای فولاد اگه وقت کردی بیا بازی فولاد-برق رو تحلیل کن تامن اونو در وبلاگ قرار بدم
موفق باشی
(کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان)

عابدزاده=عقاب آسیا سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:25 ق.ظ http://ghermezeteh3.persianblog.com

سلام. خیلی ممنون از لطف بی نهایتت. شرمنده کردی.
دمت گرم. یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد