صمد آقا :)

سرمربی و بازیکن سایپا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش، از تیم فوتبال استقلال هم در بعد فنی و هم در بعد اخلاقی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری کار ایران( ایلنا ) علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل استقلال تهران که منجر به قهرمانی سایپا در نیم فصل لیگ برتر شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما نشان دادیم تیم بزرگی هستیم چرا که علیرغم از دست دادن یک پنالتی در نیمه اول و همچنین یک گل از حریف عقب بودن، در نهایت موفق شدیم با ارائه یک بازی سراسر تهاجمی بر حریف خود غلبه کنیم در واقع بازیکنان ما فوتبال بازی کردند و کمترین پاداش ما پیروزی بود.
بازیکن تیم سایپا در خصوص درگیری‌‏اش با محمود فکری، کاپیتان استقلال، گفت: متاسفم که اینجور برخوردها در زمین مسابقه پیش می‌‏آید، اما باید بگویم "انگشت تو چشم حریف کردن" کار "بروسلی" و "صمدآقا" است نه یک فوتبالیست ! فکری دائم به من توهین می‌‏کرد و من هیچ توهینی به این بازیکن نکردم.
وی در مورد عملکرد تیم استقلال گفت: هیچ وقت استقلال را این گونه ضعیف ندیده بودم و برتری تیم سایپا کاملا طبیعی بود.
دایی که از شعارهای برخی تماشاگران برافروخته بود ، تصریح کرد: من در زمین پاسخ شعارهای این تماشاگران را دادم و دیگر نیازی نیست در این زمینه به اظهار نظر بپردازم.
علی دایی همچنین با انتقاد شدید از بازیکنان حریف گفت: برای استقلال متاسفم که چنین بازیکنانی دارد آنها در زمین حتی به خودشان هم رحم نمی‌‏کردند و به همدیگر فحاشی می‌‏کردند.
سرمربی سایپا ادامه داد: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است و قهرمانی در نیم فصل چندان اهمیتی ندارد و سعی داریم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل قهرمان شویم.
وی در مقایسه بازی تیمش برابر پرسپولیس و استقلال گفت: بازی برابر پرسپولیس به مراتب سخت‌‏تر بود.
علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور احتمالی‌‏اش در تیم ملی تصریح کرد: صد بار گفته‌‏ام و باز هم می‌‏گویم تیم ملی برای من تمام شده است و برای آن آرزوی موفقیت دارم.
نظرات 2 + ارسال نظر
بدسکتور یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://badsector.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
یه سوال داشتم:
استقلال به تیم اول جدول باخته. پس تیم نیست.
پرسپولیس که به تیم آخر جدول می بازه چیه؟؟؟؟

میلاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ http://behtarin.tk

سلام.این باخت استقلال رو بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد