اندر محاسن آرایش

انسانها (بخصوص خانم ها) علاقه به زیباتر شدن محبوبیت و شهرت دارند ویکی از مهم ترین اسباب رسیدن به این اهدف آرایش است این لغت در تمامی کتاب لغات دنیا چنین معنی شده است: عملی است حیاتی برای جلوگیری از ترشیدگی که انجام آن موجب خر شدن جنس مخالف می شود....چون انسانها بخصوص قشر ضعیف مردها در مقابل زیبایی غیر قابل مقاومت هستند و من چه بسا مردانی را دیذه ام که صبح روز بعد از ازدواج از ناراحتی سر خود را به دیوار می کوبند چون در عرض یک شب (بخصوص پس از حمام ) چشمهای شهلا و آبی رنگ معشوق تبدیل به قهوه ای بد رنگ صورت سپید و نرمش تبدیل به سنگ پای سیاه موهای نرم و شکن شکن اش تبدیل به توده ای از پشم بز شده است قدر رعنای او بعلت عدم استفاده از کفش 20 سانت کاهش یافته است و از آن مژگان بلند خبری نیست واین چیزیست که به آن می گویند جادوی آرایش! و داماد تازه در آن هنگام می فهمد چه کلاه گل و گشادی سرش رفته است!
حالا چه نوع آرایشی بکنیم بهتر است؟ بعضی آرایشی را انتخاب می کنند که به صورتشان می آیدمهم نیست غلیظ باشد یا نه ولی آنها را قشنگتر نشان می دهند بعضی آرایش ها گرچه غلیظ نیستند اما جلفند وحتی زیبایی طبیعی چهره را از بین می برند که به آنها می گویند آرایش باکلاس ... و به شدت موجب جلب توجه مردان می شود ...مثلا رژلب سیاه و قهوهای خیلی سوخته می زنند که لبهایشان را به صورت تریاکی های سابقه دار در می آورد ویا از سایه های بیش از حد تیره استفاده می کنند انگار پای چششان را بادمجان کاشته اند من خودم این نوع آرایشها را نمی پسندم
مطالبی که گفته شد عموما در مورد آرایش خانمها بود ولی در این دوره زمونه پسرها حرفه ای تر از ما عمل می کنند چنان ابرویی بر می دارند که گاهی وسوسه می شوم اسم آرایشگرشان را برای خودم بپرسم
سخن در مورد آرایش زیاد است اما به علت ذیغ وقت (ذیغ را چه جوری می نویسند؟ ) به همین مقدار بسنده می کنم فعلا بای بای

دور دره شد از این سایت : pishy.persianblog.com

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما خوشگله چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:00 ق.ظ http://hashar.blogsky.com

سلام شما اولین وبلاگی هستید که بعد از ساختن وبلاگم بهش سر میزنم میشه بهم لینک بدید

دنیای قرمز (گل و تگرگ) چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:26 ب.ظ http://ramin69.blogsky.com

سلام!!
مرسی که به ما سر زدید...من هم براتون آرزوی موفقیت دارم.
راستی اگه میشه اینجا که نظرات را نوشته رنگش را عوض کنید. آدم چشمش کور میشه...روزگار شما قرمز...اکرامیها

رامین پیوس (گل و تگرگ) پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:29 ق.ظ http://ramin69.persianblog.com

دوباره سلام!!
اینبار با شخصیت خودم هستم..بهت لینک دادم...بابت لینک هم ممنون...قربانت...رامین

محمدرضا پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 04:13 ب.ظ http://steghlal.blogsky.com

اسی مبارکه!!! ...مث اینکه طرف خوشگل هم هست!!!!

فرزاد استقلالی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:48 ب.ظ http://farzadss.blogsky.com

اره عزیز... ولی اینو بدون سوراخ شما اینقدر بزرگه که حتی چرخ خیاطی هم مشکا گشا نیست!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:25 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد