شانس و شانس و دیگر هیچ...

 


 

171624.jpg
ایران ورزشى - در حالى که ۴ دقیقه از وقت اضافه نیمه اول سپرى شده بود واحدى نیکبخت توسط طالب لو درون محوطه جریمه استقلال سرنگون شد. دروازه بان آبى پوشان در این صحنه با گرفتن پاى علیرضا واحدى نیکبخت مرتکب خطایى شد که داور مسابقه هرگز آن را ندید.
سرعت این صحنه و به اوت رفتن فورى توپ باعث شد که داور یک پنالتى واضح را به نفع پرسپولیس سوت نزد. دقیقه ۶۴ نیز در حالى که برهانى قصد عبور از نصرتى را داشت مدافع پرسپولیس با دست او را هل داد تا او همان جایى سرنگون شود که نیمه اول واحدى نیکبخت به زمین افتاده بود و برناردینو گونزالس واسکوئز دومین پنالتى بازى را از دست بدهد.
همین طور در دقیقه ۸۱ این داور اسپانیایى که نفر هفتم لیست بین المللى آن کشور است در دقیقه ۸۱ متوجه نشد که پژمان منتظرى با خطا روى حسین کعبى او را درون محوطه جریمه سرنگون کرده و به اشتباه دستور زدن ضربه کرنر را داد.
داور که مى دانست به دلیل حضور هفتاد هزار نفر جمعیت بازى از اهمیت ویژه اى برخوردار است زیرکانه سعى مى کرد با تلف کردن وقت در هنگام انجام ضربات آزاد و رسیدگى به بازیکنان مصدوم به سرعت به پایان مسابقه نزدیک شود تا از هیاهوى آزادى به سلامت عبور کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد