آقایان‌ دروغ‌ مى‌گویند.....

 
على‌ دایى‌ مصاحبه‌ بسیار مفصلى‌ را با خبرگزارى‌ مهر انجام‌ داده‌ است‌ که‌ چکیده‌اى‌ از آن‌ پیش‌ روى‌ شماست:
* هیچ‌ افتخارى‌ مهم‌تر از خدمت‌ به‌ مردم‌ نیست‌ و دوست‌ دارم‌ بازهم‌ به‌ مردم‌ خدمت‌ کنم.
* آرزو دارم‌ به‌ همراه‌ تیم‌ملى‌ به‌ جام‌جهانى‌ 2006 صعود کنیم.
* پارسال‌ آقاى‌ دادکان‌ از من‌ خواست‌ در پرسپولیس‌ بمانم‌ و به‌ مردم‌ خدمت‌ کنم‌ اما مسائل‌ حاشیه‌اى‌ و مشکلات‌ مالى‌ ضربه‌ بسیارى‌ به‌ تیم‌ زد. متأسفانه‌ این‌ روزها از پرسپولیس‌ فقط‌ یک‌ اسم‌ باقى‌ مانده‌ است.
* از سخنگوى‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ تا نفرات‌ بالا فقط‌ شعار مى‌دهند اما گوش‌ هواداران‌ از این‌ شعارها و حرف‌ها پر شده‌ است.
* پارسال‌ خیلى‌ها که‌ دم‌ از پرسپولیسى‌ بودن‌ مى‌زدند از باخت‌ پرسپولیس‌ خوشحال‌ مى‌شدند و مصاحبه‌هایى‌ انجام‌ مى‌دادند که‌ تیم‌ ضربه‌ بخورد.
* من‌ چیزهاى‌ زیادى‌ از بگوویچ‌ یاد گرفتم‌ اما او در پرسپولیس‌ ابزار لازم‌ را نداشت‌ و حاشیه‌سازان‌ نمى‌خواستند نتیجه‌ بگیرد. در خود تیم‌ هم‌ بعضى‌ها دوست‌ نداشتند نتیجه‌ بگیریم.
* بعضى‌ها که‌ پارسال‌ بازى‌ نمى‌کردند امسال‌ هم‌ روى‌ نیمکت‌ هستند. خدا را شکر که‌ مشخص‌ شد من‌ و پیروانى‌ خط‌ نمى‌دادیم.
* قبل‌ از سفر تیم‌ملى‌ با آقاى‌ پروین‌ جلسه‌ داشتیم‌ اما بعد که‌ من‌ به‌ خارج‌ رفتم‌ مصاحبه‌هایى‌ از تلویزیون‌ پخش‌ شد و در روزنامه‌ها منعکس‌ گردید که‌ با حرف‌هاى‌ ما همخوانى‌ نداشت‌ و به‌ همین‌ خاطر من‌ تصمیم‌ به‌ جدایى‌ از پرسپولیس‌ گرفتم.
* آقایان‌ دروغ‌ مى‌گویند. من‌ به‌ پرسپولیس‌ پیشنهاد مالى‌ بالا ندادم‌ و اصلاً‌ هدفم‌ پول‌ نبود.
* پروین‌ گفت‌ به‌ وجود تو نیاز داریم‌ اما رفتار آقایان‌ جور دیگرى‌ بود و خودشان‌ نخواستند من‌ بمانم.
* تاج‌ و تختى‌ در پرسپولیس‌ وجود ندارد که‌ من‌ بخواهم‌ آن‌ را بر هم‌ بزنم.
* صباباترى‌ در پایان‌ لیگ‌ جزو 5 تیم‌ اول‌ خواهد بود.
* با حضور دادکان‌ در فدراسیون‌ فوتبال‌ منافع‌ خیلى‌ها قطع‌ شد.
* کارنامه‌ برانکو بسیار روشن‌ و ارزنده‌ است.
* آقاى‌ فراهانى‌ خیلى‌ براى‌ فوتبال‌ ما زحمت‌ کشید و الان‌ هم‌ آقاى‌ دادکان‌ سنگ‌تمام‌ گذاشته‌ است.
* بکن‌باوئر و کلینزمن‌ از من‌ تعریف‌ کردند. آنها که‌ پسرخاله‌ على‌ دایى‌ نبودند.
* قرار نیست‌ من‌ دیگر رکورد بشکنم‌ ولى‌ اگر در خدمت‌ تیم‌ملى‌ باشم‌ اتفاقاتى‌ روى‌ خواهد داد که‌ هیچ‌کس‌ باورش‌ نمى‌شود. البته‌ شاید فردا آقاى‌ برانکو مرا به‌ تیم‌ملى‌ دعوت‌ نکند.
نظرات 5 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:50 ب.ظ

ولا نظری نیست جز دوری شما

گندمزار پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ http://gandomzar.com

سلام ... فکر می کردم دیگه نمی نویسی

یاسین قرمز پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.pesarebikhial.persianblog.com

بابا قرمز هر چی عشقه ....یاسین پرسپولیسی دوست داره قرمز...

اسفندیار شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ http://ahoora7p.persianblog.com

اسفندیار با درود . امروز گذرم به وب‌لاگت رسید . جالب بود . مدتی هست که آپلود نکردی . منتظریم .

حسین پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:37 ق.ظ http://h-ghadiri.persianblog.com

وبلاگ بسیار خوبیه ممنون به وبلاگ مربیگری فوتبال من هم یه سر بزن به روز شد
http://www.h-ghadiri.persianblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد