من .... زندم...شما چطور ؟؟؟

‌آهای کسی از زلزله نمرده ؟ ........ خوب خدارو شکر............منم زندم
اول از همه خدمت حاج عماد عزیزم عرض کنم: حاجی جون....‌ما خیلی کرتیم.........از این خبراهم نیست.....
والا حقیقتش رو بخوای خیلیا درخواست شدید ( بالای ۴۰ کیلو ) داشتند که ما یه حالی به این سایتمون بدیم ( ایضا حاج خانوم خودتون ) در زمان تعیین رنگ واسه سایت.....با خودم گفتم که چیکار کنم که هم جماعت کیسه حمومی به خصوص ممد کیسه که خدایش بیامرزاد .....حالشون بره تو قوطی....هم جماعت قرمز حسابی بخندن ... هم دشمنان ما و پرسپولیس از غصه دق کنن و بترکن......
اینجوری شد که سایتمون شد این رنگی.........حالا تا نتیجش انشالله به خیر و مقصود باشه......
در ضمن همین جا با صدای بلند میگم... : ای پدرام خاچ برسرت.....تو آدام نمیشی......الهی جز جیگر بزنی...الهی لاغر بشی.....الهی ویروس بیفته تو تونبونت ( از نوع بلستر که نتونی نه با آنتی ویروس از بین ببریش و نه واسه تو پچ فایل در اومده که به خودت وصل کنی.........اون موقع هی خاموش میشی هی روشن میشی...هی خاموش میشی...هی روشن میشی......کیف میده نه ؟
خوب فعلا تا بعد.....راستی ..مدیر عامل مونم معلوم شد......هرکی طلبی ....چیزی داره بره بگیره...........تا خبر های متعاقب بعدی....درود خدا بر پرسپولیس و خودم و حاجی...و لعنت خدا بر استقلالی ها و ممد کیسه و پدرام شکم .....
نظرات 2 + ارسال نظر
اکانت دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:30 ب.ظ http://listofuser.blogsky.com

سلام
اگر با کار در اینترنت موافقید به ما سر بزنید و ساعتی 10 دلار به دست آورید.
به ما سر بزنید و وبلاگ خود را نیز در فهرست کاربران ثبت کنید.
به ما سر بزنید. ضرر نمی کنید.

اکانت دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ب.ظ http://listofuser.blogsky.com

سلام دوست عزیز و ممنون که سر زدید
به سوالات شما در قسمت جدیدی جواب داده ام. اگر به دنبال جواب هستید به ما سر بزنید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد