من دوباره اومدم.... :)

حضور والاگهر همه قرمزای باحال  و کلیه استقلالی های قزمیت  سلام مخصوص عرض میکنم...
حال ...احوال.....خوب بیده که ایشالا....
خدمت گندمزار عزیز.......سلام گرم + تبریک سایت.....و همینطور خدمت حاج عماد.......
حاجی جون شرمنده.......ما رو ببخش.....جونیم ....کم پیدا میشیم یه وقتایی........با اجازتون رفته بودم ولایت کفر...به سرزمین محشره 
دبی
آقا از موقعی که اومدیم...بدجوری دچار افسردگی مزمن شدیم.......تو را برگشت ۳۰۰۰۰ بار به خودم گفتم: مگه ما از این عربا چی کم داریم که اونا این جوری شدن...و ما این جوری......حاجی ..هرچی برات بگم کم گفتم.....من بار قبل که رفته بودم..اینجوری دچار ضعف فرهنگی نشده بودم که این بار دچارش شدم.......بس عجیب بود......یا حبیبی....
آقا خود شهر یه طرف ....... این فروشگاها و مغازه ها یه طرف......مردم رنگ و وارنگ و عجیب و قریبش یه طرف.....این نایت کلاب هتل  هم یه طرف.....
ای عربا......کوفتتون بشه........هرچی نعمته ریخته واسه این سوسمار خورا.....
البته اشتب نشه......ابنجانب به عنوان نماینده ایرانی و صد البته عیالوار در این مراسم حضور داشتم....و فقط به ..........به به و چه چه گفتن و نوش جان کردن ماءالشعیر اکتفا کردم.....( در ضمن ..اونائی که اولین بارشونه میرن دبی........وقتی تو فرودگاه اونجا از قسمت چک کردن پاسپورت رد شدین....همین جوری کله تونو نندازین و بیا بیرون..... دست چپتون بعد از سالن گذرنامه...یه مغازه خوشگل و مامانی هست ....حتما برین و از انواع پارسی کولا ها و سن ایچ ها و ماءالشعیرها و...... جهت استفاده در هتل و یا هرمکانی که قراره برین توش و لالاکنین....استفاده ببرین....)
اگه رسیدم......از چیزای دیگه شم براتون میگم....اگر نه...خودتون بیزحمت یه توک پا تشریف ببرین و حالشو ببرین...... 
فعلات زت زیاد.....
پاینده باد پرسپولیس و قرمزای باحال .........سوزنده باد {...} استقلالی ها و کلهم آبییون........
نظرات 3 + ارسال نظر
عماد سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ب.ظ http://emadd.com

ای ول آقا ما هفته دیگه داریم میایم تهران ! سوغاتی ما هم محفوظ بزار ! ... آره بعد از قسمت چک کردن پاسپورت و این جور صوبتا چندین قفسه طبقه طبقه ای از مشروب و آب جو ودکا و ... بود ! حیف که داشتیم می رفتیم ایران وگرنه .. هی هی هی !!

پدرام سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:14 ب.ظ http://computer4all.persianblog.com

سام علیکم - احوال حاج اسی - احوال شریف که که انشا الله توپه - می بینم که بد جوری دچار سو ء تغذیه شدی - رفتی دیار کفر بد بیای اینجا از اون سوسمار های آب جو خور بد بگی- خوب بد که نگذشت - شنیدم هتل رفتی ماء الشعیر خوردی - آره جون عمت - خوب دیگه برو بخواب - راستی فردا میای یا نه؟؟؟ یادم رفت بگم صبحانه تخم مرغ می دن و ناهار هم جوجه کباب می دن - جالب اینه مفتیه - من برم - خدافظ

گندمزار چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:50 ق.ظ http://gandomzar.com

بابا تو رفتی من خارجی شدم؟
خوش گذشته میبنمD:
راستی ... عید نوروز جداست از همه چیز وهمه کس و همه جا .... این عید یه سری دلایل علمی سیاسی عقیدتی فرهنگی مذهبی قومی ملی و آخرش عشقی D: برای من داره ...عید شما مبارک ... تا نوروز زیاد مونده بعدا میامو میگم سال نو مبارک ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد