گریه و زاری عارفانه

متاسفانه دستهایی در کار است تا برای من مشکل درست کند و باعث دوری ام از استقلال شود. ستار همدانی مدافع ناراضی استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: برای من باعث تعجب است که در بازی مقابل پاس از ترکیب تیم خارج شدم در حالیکه در بازی برابر پگاه یکی از بهترین های میدان بودم. من در آن شرایط آمادگی حضور در میدان را نداشتم و به حاجیلو نیز این نکته را یادآور شدم.
وی گفت: من به امیر قلعه نویی و تفکراتش احترام می گذارم اما او نباید در این بازی احساسی تیم را ارنج می کرد. وی باید اشتباهش را بپذیرد همانطور که من اشتباه خود را در بازی مقابل ابومسلم در دریافت گل نخست پذیرفتم. در استقلال خیلی ها اشتباه می کنند اما هیچکس حرفی نمی زند. همدانی در ادامه اظهار داشت: من دنبال بهانه نیستم و دین خود را به استقلال با بازگرداندن 28 میلیون تومان از طلبم ادا کرده ام. حالا نیز منتظر پایان مدت قراردادم هستم و در این مدت به تعهداتم عمل خواهم کرد. آنهایی که در مورد من اظهار نظر می کنند به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند. من حرفهای زیادی برای گفتن دارم که به موقع آنها را بیان خواهم کرد و دست افرادی را که برای باشگاه مشکل ساز هستند را رو خواهم کرد. وی در پایان گفت: برای حضور در کمیته انضباطی هنوز خبری به من نرسیده اما از شرکت در تمرینات منع شده ام.

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://leon.blogsky.com

وقتی دین محمدی و طباطبایی و مومن زاده و ... از استقلال کنار گذاشته شدند هر کدوم به تنهایی و به قول خودشون عده ای رو رسوا کردند.اما اون عده همیشه محبوبتر از بازیکنان هستند.حرفهای همدانی اب کوبیدن تو هونگ.

خدا رو شکر که تیمتون هیچ مشکلی نداره....
مرسی محبوبیت .........

فرزاد چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:30 ب.ظ http://farzadss.blogsky.com

هنوز کد رو نزاشتی که

دیدی گذاشتم.........چه حالی میده.... :)

استقلال سرور پرسپولیسه چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:45 ب.ظ http://ahmadblue.persianblog.com

سلام
خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی....
پرسپولیس یادت باشه اس اس سرورته.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد